Pályázati téma
Nyújtsd be itt fenntarthatósági témakörben készített pályázati anyagod a megadott brief kiírások szerint, meghosszabbított határidőig, október 15-ig! Növeld esélyeid az értékelésnél, és küldj nekünk videós bemutatkozót is, amellyel fellépésed, magabiztosságod, kommunikációs készséged és kreativitásod is előtérbe kerül! A megadott brief szempontokat itt találod!
A Programban két fődíjra (1-1 gyakornoki pozíció), illetve egy különdíjra (kiemelt vállalati mentoring) lehet pályázni.
A három amigó brief
Pályázat címe
Hogyan tudjuk vonzóvá tenni a Soproni márkát a modern, fenntarthatóság szempontjából tudatos vásárlók szemében?
Mit várunk?
Várjuk azt az ötletet, ami a fenntarthatóság jegyében alkalmas a célcsoportunk megszólítására és illeszkedik a márkához.
- Kik a tudatos vásárlók csoportja?
- Milyen szempontok szerint sorolnád be a fogyasztókat?
- Határozd meg a célcsoportot! Indokold meg, miért ők!
(Egyéni piackutatási anyag előnyt jelent az elbírálásnál az első két pont esetében.) - Tervezd meg a kampány céljait, üzenetét, főbb kommunikációs csatornáit.
- Fogalmazd meg, mitől lesz eredményes ez a kampány, és hogyan mérnéd a sikerét!
Formai követelmények
A pályázatot PowerPoint vagy Word formátumban várjuk a pályázati kiírásban meghatározott formai feltételek szerint.
Háttér segédanyag a weboldalon pdf formátumban letölthető »
Pályázat címe
Pénzügyi tudatosság helyzete a 18-30 éves lakosság körében. Mit tehet a Provident a pénzügyi tudatosság fejlesztése érdekében ebben a korosztályban?
Leírás
Életünk során nagyon sok döntésünk kapcsolódik a pénzhez, ezért alapvető jelentőségű, hogy megfelelő ismeretekkel rendelkezzünk ezen a téren. Egy-két rossz pénzügyi döntéssel ugyanis nem csak saját magunkat, de akár családunk tagjait is nehéz helyzetbe hozhatjuk.
A pénzügyi tudatosság egy olyan jellemző, amely megmutatja, hogy mennyire jól tudunk döntéseket hozni különböző pénzügyi helyzetekben. Képesek vagyunk-e a döntés előtt mérlegelni az előnyöket és a hátrányokat, illetve tudunk-e hosszú távra tervezni a bevételeinket és a kiadásainkat számba véve.
Mit várunk?
- Helyzetleírást a pénzügyi tudatosság jelenlegi helyzetéről a 18-30 éves korosztályban. (kiadás, bevételi lehetőségek, kölcsönhöz való viszony, megtakarítás, befektetés, háztartás pénzügyeinek menedzselése, rövid vs hosszú távú tervezés, bankszámla, bankkártya, hitelkártya, nyugdíj célú megtakarítás, biztosítások, egészségpénztár). Amikre kíváncsiak vagyunk:
- Mi a 18-30 éves korosztály vélekedése a kölcsönökről?
- Milyen attitűdjeik vannak pénzzel, a pénzköltéssel és a kölcsönfelvétellel kapcsolatban?
- Mennyire tájékozottak a kölcsönökkel és az azokat nyújtó banki, pénzintézeti szolgáltatásokkal kapcsolatban?
- Mit tudnak a Providentről, milyen az attitűdjük a Provident kölcsönökkel kapcsolatban? Ez eltér-e más pénzintézetétől?
- Rövid leírás a jelenleg fellelhető hasonló tartalmakról (desk research):
- Javaslatot arra vonatkozóan, hogy a Providentnek mit kellene tennie, mire kellene koncentrálnia a pénzügyi tudatosság fejlesztése érdekében ebben a célcsoportban. Hogyan lehetne a Providentet a többi hasonló témájú tartalomtól megkülönböztetni.
- Mi lehetne a megkülönböztető tartalom?
- Mik lehetnének ennek a célcsoportnak szánt üzenetek?
- Milyen marketing kommunikációs eszközöket alkalmazzunk (COVID alatti és COVID utáni időszakra is várunk javaslatokat)?
- Milyen marketing kommunikációs csatornákat használjunk ezen üzentek és tartalmak célcsoporthoz történő eljuttatására (COVID alatti és COVID utáni időszakra is várunk javaslatokat)?
- Javaslatot ezeken túl a következőkre:
- Milyen hívószavak segítenének minket abban, hogy kölcsönért a Providenthez forduljanak?
- Milyen marketingkommunikációs eszközökön, milyen „kreatív” megközelítéssel lehetne bevonzani ezt a célcsoportot?
Formai követelmények
A pályázatot PowerPoint vagy Word formátumban várjuk a pályázati kiírásban meghatározott formai feltételek szerint.
Pályázat címe
A Fenntarthatóság kihívása
Leírás
Közös felelősségünk, hogy egy létrehozzunk egy fenntarthatóbb és egyenlőbb társadalmi környezetet magunk és a következő generációk számára, ezzel segítve a Föld túlélését és a még lemaradó társadalmi rétegek felzárkóztatását és ezzel a társadalmak közös boldogulását.
Mi a Telekomnál azt gondoljuk, hogy a digitalizáció egy eszköz lehet arra, hogy ezeket a célokat közösen elérjük, ezért is folyamatosan dolgozunk a mobil és vezetékes hálózatunk fejlesztésén és újabb technológia lehetőségek széleskörű bevezetésén. Emellett elkötelezettek vagyunk, mint nemzetközi nagyvállalat is, hogy a fenntarthatósági transzformációt közösen végbe vigyük.
A magyar stratégiánk 4 fontos építőköve a környezet védelme, az oktatás, a digitális fenntarthatóság és a sokszínűség és esélyegyenlőség. Ezen négy pillér köré szervezzük tevékenységünket, hogy még a mostban változást és javulást tudjunk elérni, illetve célunk, hogy márkánkat rövid távon is elismerjék az emberek, mint a fenntarthatósági törekvések egyik hiteles szakmai képviselője.
A fenntarthatósági kihívásunk részeként a Te feladatod, hogy segíts változást elérni, közösen az emberekkel.
Válassz egyet a négy fontos pillér közül (ezek még egyszer: környezetvédelem, oktatás, digitális fenntarthatóság és sokszínűség és esélyegyenlőség – tudj meg többet itt) és azt a márkánk céljával összhangban tedd érdekessé egy általad kiválasztott célcsoport, vagy társadalmi szegmens számára.
Hogy miket csinálunk?
Gondolkozhatsz hosszútávú közösségi média jelenlétben, fizetett aktivitásban, illetve a saját felületeinkben.
De ha van egy jó ötleted ne felejtsd el, hogy a Magyar Telekom kiterjedt országos üzlethálózattal, Magyarország egyik leglátogatottabb online kereskedelmi oldalával, és több mint 9000 elkötelezett munkavállalóval bír- mind olyan erőforrások, amik segíthetnek egy jó ötlet megvalósításában és eljuttatásában.
Mit várunk?
Kérjük, hogy a fenntarthatósági pillérjeink közül válassz egyet, válassz hozzá egy célcsoportot és dolgozz ki egy aktivitást, amivel ezen a területen tudunk közös változást elérni mi, mint márka, és az emberek, akik nélkül nem fog menni.
Ötleted kidolgozásában és bemutatásban az alábbiakra figyelj:
- Ki a célcsoportod? A választott érték miért értékes, érdekes számukra?
- Mi a fő üzeneted, az aktivációd lényege? Miért fognak az emberek rád figyelni?
- Mi a Telekom szerepe ebben, miért nekünk mint márka kell ezzel foglalkoznunk és ezt megvalósítanunk?
- A bemutatott ötletedet mikor gondolod majd sikeresnek? Mikor leszel rá büszke és miben méred a sikert? Vagyis miért támogassa a management pont a Te gondolatod?
Formai követelmények
A pályázatot PowerPoint vagy Word formátumban várjuk a pályázati kiírásban meghatározott formai feltételek szerint.
Köszönjük, hogy jelentkezel és időt szánsz erre a feladatra, nagyon várjuk az ötleteidet – mert közösen Veled hisszük, hogy a Magentazöld a jobb jelen színe lesz.