Értékelési folyamat
Brief kiválasztása
A Programban két fődíjra (1-1 gyakornoki pozíció), illetve egy különdíjra (kiemelt vállalati mentoring) lehet pályázni.
A díjakhoz külön- külön brief / pályázat tartozik.
A Fődíjas Pályázatok elbírálásának rendje
A briefre megadott megoldásokat szabadon választott formátumban, a nevezésnél kijelölt helyre feltöltve várjuk 2021. október 15-ig. A szabadon választott formátum lehet bármilyen alap asztali gépen megnyitható elektronikus file, így jpeg, ppt, word, pdf, excel stb.
Tartalmi megkötés
A beadott pályamű nem lehet 3 oldalnál vagy 15 slide-nál hosszabb. Az ennél hosszabb anyagok automatikusan kizárásra kerülnek.
 
A briefre megadott pályázati megoldások mellett minden Pályázót kérünk, hogy egy maximum másfél perces (90 másodperces) “pitch” videót is töltsenek fel a pályázatukhoz. A pitch videót kérjük magyarul rögzíteni. A videóban a Pályázónak lehetősége van magát bemutatni, illetve pályázati anyagát összefoglalni. Javasoljuk, hogy próbálj emlékezetes, kreatív videót készíteni – gondolj az elevator pitch formátumra, és videódat ennek megfelelően készítsd el.
A Pályázat elbírálása
Amennyiben a benyújtott Pályamű az alapítók értékelésében megfelel az alábbi kritériumoknak:
- Pályázó igazolható felsőoktatási/ hallgatói jogviszonnyal rendelkezik (alkalmazás feltétele!)
- A pályamű a brandhez köthető, érti a brand briefet és azon belül hozott megoldást
- A pályamű eredeti ötletet tartalmaz, kreatív, ugyanakkor figyelembe vesz alapvető megvalósíthatósági, alkalmazhatósági kereteket
- A pályamű bizonyságot tesz arról, hogy készítője a marketing alapfogalmakkal tisztában van, azokat jól használja
- Előnyt élvez az a pályázó aki munkáját kutatással, vagy egyéb módon validálja, alátámasztja
A Pályázó az Assesment Centerre kap behívást (személyes alkalom, október 15. után).
 
                             
                             
                             
                             
                            