Magyar Marketing Szövetség

Képviseli: Hinora Ferenc

elnök

„Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy Szövetségünk adhat teret a jövő marketingeseit kereső Marketing Talent Awardnak, hogy a fiatal generáció számára lehetőséget nyújtson a szakmai megmérettetésre. Külön öröm, hogy olyan neves márkák elismert marketing szakembereinek összefogásával jöhetett létre a pályázat, mint a Heineken Hungária, a Magyar Telekom és a Provident, akiknek képviselői a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagjai is. Hisszük, hogy a Marketing Talent Awardon keresztül minél több fiatal marketinges szakmai fejlődését támogathatjuk, és egy valóban szemléletformáló tevékenység indulhat így útjára.”

A 30 éves Magyar Marketing Szövetség elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének hirdetésében, és megalakulásától kezdve feladatának tekint minden olyan tevékenységet, amellyel közvetlenül vagy közvetve segítheti a szakma megbízói, illetve szolgáltatói oldaláról érkező piaci szereplőinek előrelépését, fejlődését. Folyamatos célkitűzésének tekinti, hogy szakmai projekteket megvalósító szervezetként évről évre egyre több tartalommal, eseménnyel tudjon tagjai és az érdeklődők számára eligazodást és segítséget nyújtani a minél színvonalasabb tovább fejlődés érdekében.

Országos szakmai, érdekvédelmi szervezetként összefogja a marketing területén dolgozókat, állást foglal a marketing területét érintő kérdésekben, valamint kezdeményezi, koordinálja és szervezi tagjai összehangolt fellépését a szakmával kapcsolatban felmerülő kérdések során.

A több, mint 200 tagot számláló MMSZ nemcsak a hazai és a nemzetközi szakmai szervezetekkel működik együtt, de a szakterületet érintő kérdésekben kapcsolatot tart fenn a szakmán kívüli társadalmi szervezetekkel is.