HEINEKEN Hungária Zrt.

Képviseli: Balogh Barbara

Marketing és Kereskedelmi Marketing Igazgató, MMSZ Elnökségi Tag

„Megtiszteltetés az MMSZ elnökségi tagjaként egy olyan kezdeményezés egyik alapító tagjának lenni, amely a jövő marketingszakmai tehetségeinek felkutatására és fejlesztésére jött létre. Mint vezető hiszek abban, hogy a tehetséges utánpótlás biztosítja a hazai ügyféloldali marketingszakma fenntartását – és minthogy a HEINEKEN Hungária számára is kiemelten fontos a fenntartható működés, az innovációk, valamint a kollégák fejlesztése, ezen egymást erősítő szinergiák mentén választottunk témát a Marketing Talent Award programhoz is, amelyre nagyon büszkék vagyunk.”

A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. 125 éves sörfőzési tapasztalata, valamint nemzetközileg elismert márkái révén a magyar piac meghatározó szereplője.

A cég portfóliójába tartozik többek között hazánk legkedveltebb söre, a Soproni, és legnépszerűbb sörkülönlegességei, a Soproni Óvatos Duhajok, valamint a Heineken, amely több, mint 200 országban elérhető, így a világ legnemzetközibb sörmárkája. A vállalat közel 500 főt foglalkoztat Magyarországon, soproni gyára élen jár az innovációban.

A HEINEKEN Hungária elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése és a helyi közösségek támogatása iránt.